Nazwa firmy: MORE THAN LASHES Patrycja Przysiecka
Adres: Rokicińska 146 95-020 - Andrespol
NIP: 7282769725
Email: pprzysiecka@vp.pl
Telefon: +48518750507
(Wersja z dnia 9.04.2025)
Niniejsza Polityka Prywatności (dalej: „Polityka”) określa zasady przetwarzania danych osobowych Użytkowników i Klientów w ramach serwisu Pove Academy, dostępnego pod adresem www.szkolenia.pove.pl (dalej: „Serwis”).
Polityka ma charakter informacyjny, nie jest umową ani regulaminem – precyzuje, w jaki sposób Administrator (zdefiniowany w §2) gromadzi, przetwarza i chroni dane osobowe.
Niniejsza Polityka obowiązuje od dnia 09.04.2025. Wszelkie ewentualne wcześniejsze wersje tego dokumentu lub uzupełnienia, jeśli istnieją, przechowywane są w archiwum Administratora.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką stosuje się przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), ustawy o ochronie danych osobowych oraz innych obowiązujących przepisów.
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu jest:
(dalej: „Administrator” lub „Pove”).
We wszelkich kwestiach dotyczących ochrony prywatności i danych osobowych zachęcamy do kontaktu na powyższy adres pocztowy lub drogą elektroniczną na adres e-mail: pprzysiecka@vp.pl.
Administrator przechowuje i przetwarza korespondencję w celu realizacji zapytań i poprawy jakości usług. Adresy i dane osobowe uzyskane w ten sposób nie będą wykorzystywane w innym celu niż wynikający z treści zapytania, w szczególności nie będą używane do celów marketingowych bez wyraźnej zgody zainteresowanych.
Jeżeli wyraziłeś/aś zgodę na wykorzystanie plików cookies w celach marketingowych, to w niektórych sytuacjach administratorami danych uzyskanych w ramach Twojej aktywności w Internecie mogą być również zaufani partnerzy Pove (np. operatorzy narzędzi analitycznych czy reklamowych).
Administrator pozyskuje dane osobowe głównie bezpośrednio od Użytkowników, w następujących sytuacjach:
Podanie danych jest dobrowolne, ale w niektórych przypadkach niezbędne do zawarcia umowy, dokonania płatności czy otrzymania odpowiedzi na zgłoszenie (wówczas brak podania danych uniemożliwi realizację usługi).
Dane osobowe przetwarzane przez Administratora dotyczą w szczególności:
Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w zakresie i celach, na które Użytkownik wyraził zgodę lub które wynikają z przepisów prawa i są niezbędne do wykonania umowy.
Poniższa tabela przedstawia główne cele przetwarzania danych, wraz z podstawami prawnymi i – jeśli dotyczy – uzasadnionym interesem (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Cel | Podstawa prawna | Uzasadniony interes (jeśli dot.) |
---|---|---|
Realizacja usług edukacyjnych (np. rejestracja na kurs) | art. 6 ust. 1 lit. b RODO (wykonanie umowy) | - |
Prowadzenie Konta Użytkownika (logowanie, historia zakupów) | art. 6 ust. 1 lit. b RODO | - |
Obsługa płatności, fakturowanie, rozliczenia | art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO | - |
Obsługa zapytań (formularz kontaktowy, e-mail) | art. 6 ust. 1 lit. a lub lit. f RODO | Efektywne udzielenie odpowiedzi, archiwizacja korespondencji |
Prowadzenie działań marketingu bezpośredniego | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Promowanie działalności Pove Academy |
Marketing za pomocą e-mail / newsletter (komunikacja elektroniczna) | art. 6 ust. 1 lit. a RODO | - (wymagana zgoda w myśl ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną) |
Analiza statystyczna i ulepszanie usług | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Dążenie do poprawy jakości obsługi, tworzenie statystyk |
Zamieszczanie opinii na stronie | art. 6 ust. 1 lit. a RODO | - |
Dochodzenie i obrona przed roszczeniami | art. 6 ust. 1 lit. f RODO | Ochrona interesów prawnych Administratora |
Wypełnienie obowiązków prawnych (np. rachunkowych) | art. 6 ust. 1 lit. c RODO | - |
Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) będą wykorzystywane wyłącznie w celu i w zakresie wskazanym w treści udzielonej zgody. Użytkownik ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie (bez wpływu na legalność wcześniejszego przetwarzania).
Kategorie danych przetwarzanych przez Administratora opisano w §3 pkt 3. Każdorazowo zakres przetwarzania określony jest w formularzach (np. przy rejestracji konta czy składaniu zamówienia).
Odbiorcy danych osobowych mogą obejmować:
Administrator może też udostępnić dane w pełni zanonimizowane (tj. bez możliwości zidentyfikowania konkretnej osoby) partnerom analitycznym czy marketingowym.
Administrator przechowuje dane osobowe tylko przez okres niezbędny do realizacji celów, w których zostały zebrane, albo do czasu wycofania zgody (jeśli była podstawą przetwarzania) bądź zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
W poniższej tabeli przedstawiono przykładowe okresy retencji:
Rodzaj / Cel | Okres przechowywania |
---|---|
Dane dot. realizacji zamówień (faktury, umowy) | 5 lat od końca roku podatkowego, w którym wystawiono dokument (zgodnie z przepisami) |
Dane w korespondencji e-mail i reklamacjach | Do 3 lat w celu zachowania zasady rozliczalności, chyba że dłuższy okres jest konieczny (np. spór prawny) |
Dane w ramach Konta Użytkownika | Przechowywane do momentu usunięcia Konta (lub wycofania zgody / sprzeciwu) |
Dane do celów marketingowych (newsletter) | Do czasu wycofania zgody / wniesienia sprzeciwu |
Dane w opiniach | Do czasu usunięcia opinii przez Użytkownika lub zgłoszenia żądania usunięcia |
Dane związane z cookies, statystyką, analityką | Zależy od rodzaju pliku cookie – zwykle od sesji do maks. 2 lat (lub do usunięcia plików w przeglądarce) |
Dochodzenie lub obrona przed roszczeniami prawno-finansowymi | Okres przedawnienia roszczeń przewidziany przepisami (zwykle 6 lat) |
W sytuacjach wymaganych przepisami (np. księgowość, podatki) Administrator może przechowywać dane dłużej, w granicach wyznaczonych przez prawo.
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do:
Każdy Użytkownik może skierować żądanie w sprawie realizacji ww. praw, kontaktując się z Administratorem (dane w §2). Administrator może poprosić o dodatkowe informacje w celu weryfikacji tożsamości.
Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), jeśli uzna, że przetwarzanie danych odbywa się niezgodnie z przepisami prawa.
Serwis wykorzystuje pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) w celach zapewnienia prawidłowego działania Serwisu, analiz statystycznych i marketingowych oraz dopasowania treści do preferencji Użytkowników.
Cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane w urządzeniu Użytkownika, zawierające m.in. identyfikatory sesji, konfiguracje personalizacyjne itp.
W przypadku cookies niezbędnych do zapewnienia funkcjonalności Serwisu, podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
W pozostałych przypadkach (np. marketingowych) wymagana może być zgoda Użytkownika, którą wyraża np. poprzez ustawienia tzw. cookie banner lub konfigurację przeglądarki.
Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować zapisywanie cookies lub usunąć wcześniej zapisane pliki.
Ograniczenie lub wyłączenie obsługi cookies może jednak wpłynąć na pełną funkcjonalność Serwisu.
Administrator wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby chronić dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem, utratą czy zniszczeniem (m.in. protokół HTTPS, szyfrowanie haseł, regularne backupy).
Dostęp do danych mają wyłącznie osoby upoważnione przez Administratora lub przetwarzające dane w jego imieniu na podstawie zawartych umów powierzenia (np. firma hostingowa, operator płatności).
Administrator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w niniejszej Polityce z ważnych przyczyn, np. zmiany przepisów prawa, wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych czy rozbudowy funkcjonalności Serwisu.
O wszelkich istotnych zmianach Administrator poinformuje Użytkowników z wyprzedzeniem, np. poprzez wiadomość w Serwisie lub drogą e-mail (jeżeli posiada takie adresy), tak aby mieli oni możliwość zapoznania się z nową treścią.
Dalsze korzystanie z Serwisu po wejściu w życie zmian oznacza akceptację nowej wersji Polityki.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką stosuje się przepisy RODO, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Niniejsza Polityka w wersji z dnia 09.04.2025 obowiązuje do odwołania lub publikacji jej nowej wersji.
Wszelkie pytania, wątpliwości lub żądania dotyczące niniejszej Polityki należy kierować na adres e-mail: pprzysiecka@vp.pl bądź pisemnie na adres siedziby Administratora: Rokicińska 146 95-020 - Andrespol